Ei tuu uni ei... Juotiin tossa ilta ja mä nuokuin koko ajan.. Selityksenä tälle sanotaan että ole nukkunu oikein kunnolla ku on ollu niiiiin paljon muuta.. Mut kuitenkin.. Nyt kun nää muut on menossa nukkuu niin mun humala tila on laskenu kriittisesti ja ei enää nukuta=).. No.. Kai se vaan täytyy luovuttaa ja kokeilla nukkua.. Ku ei mikkokaan suostunu enää aloittelee =(.. No.. Mä nyt kirjoittelen tännekin ensin.. Oli muuten tosi tosi tosi hyvä päätös tulla tänne synnyin seudulle.. Aivan mahtavaa lomaa.. Tosin tossa kun olin suku maatilalla niin meinas toi mun eläinallergia alkaa temppuilla.. Mut kun maltto pysyä vaan tarpeeks kaukana kissoista,lehmistä,kanoista ja lampaista niin hyvin meni.. Meinasin saada lehmältäkin pahasti kuonoon kun menin sen takaa ohitse.. Olinhan mä niin tehny jo useasti.. Mut se ei tainnu tykätä..=).. Pienellä säikähdyksellä siitä selvittiin.. Hyvä niin.. Sitte kävin taas perinteisesti papan ja vähemmän perinteisesti jarin haudalla.. Mut ei siitä enempää...olin tänään muuten hereillä jo kuuden aikoihin.. Syynä tähän se on se kun lupasin auttaa setää tilan aamutoimissa.. Ja sai sitä kaikkee tehdäkin.. Mitäs muuta.. Hmm.. Olis vaikka kuinka paljon kerrottavaa.. Mut ei jaksa näpytellä.. Ehkä joku toinen kerta.. Mut lyhyesti sanottuna.. Aivan mahtava loma.. Kannatti.. Mut vielä kun pysyis oikeassa seurassa niin tää olis täydellistä.. Mut eiköhän tää tästä.. Näin on hyvä.. Ja mä haluan pitää tän myös näin... Mut nyt nukkumaan.. Tai vois ainakin kokeilla nukkua.. Huomenna taas jotain tekemään.. Ja sitte kai täältä joskus pitää tulla poiskin.. Mut ei vielä.. Ehkä joskus ens viikolla..