Jaahas.. Vois taas tännekin avautua.. Tosin nyt ei oikein ole mistä avautua.. No.. Kokeillaan.. Kyllähän sitä aina jotain tulee ku alkaa vaan kirjoittaa...... Tänään sitte tuli meidän porukat sieltä pohjoisen reissustansa.. Ihan kiva.. Pääs itsekin käymään kylällä.. Siinä meni noin tunti ku ne tuli pihaan ja kun mä olin jo autolla kylällä =).. Mut eipä siellä mitään ihmeellistä ollukaan.. Ylläri.. No sitte tulin takaisin kotia ja huomasin että täälläkin on tylsää.. Vaikka olin toivonu että tulis nyt ne porukat sieltä reissultaan niin kun ne sitte tuli niin toivoinkin että kunpa ne ei olis tullukaan.. Osaan taas päättää.. Ihan kiva muuten mutta ku ei ollu sitte enää mitään tekemistä.. Ku normaalisti katsoin koko discoveryä tai pelailin iltaisin ku ei ollu mitään.. Mutta nyt sekin estettiin ku porukat halus katsoa hovimäkeä meidän ainoasta tv:stä missä näkyy discovery ja missä toimii pleikkari =(.. No.. Mä sitte suuntasin tänne yläkertaan.. Aloin lukee sven hasselia taas vaihteeks.. Siitä onkin pitkä aika ku oon viimeks sen kirjoja lukenu.. Jotka on muuten todella hyviä.. Voisin jopa suositella toisillekin jotka pitävät sota kirjallisuudesta.... Pitäis taas hankkia jotain uutta musaakin tähän kännykkään.. Ku tuntuu että koko ajan soi samat kappaleet.. Ehkä tullu vähä liikaa soitettua näitä samoja biisejä töissä jne... No jos huomenna kävis kaverilla vähän hakee jotain musaa.. Vielä olis sellaiset 500Mt vapaana.. Kyl sinne jotain saa siis mahtuu.... Heh.. Tässä taas on tullu kirjoitettua oikeastaan ei mistään aika pitkä tarina.. Se kai tulee perintönä että osaa tehdä tyhjästä pitkän jutun.. Tai ainahan mä oon osannu selittää.. Tai no.. Toi selittää kuulostaa pahalta.. Sanotaanko että ainahan mä oon osannu kertoa asioita pidemmän kaavan mukaan =).. Kai se on yks hieno perintötekijä.. Joskus se on todella kätevä mutta on siitä joskus haittaakin ku kiertelee ja kaartelee esim jotain yksinkertaista kysymystä minkä vois kysyä ihan suoraankin.. Mut minkäs teet....... Noin.. Taas tuli kirjoitettua jotain... Huomenna ku on päivällä tylsää niin varmaan kirjoittelen lisää.. Ellei toi mun äitipuoli keksi jotain todella hienoa tekemistä nyt kun olen täällä käymässä niin tottakai noita pihahommia yllätys yllätys onkin yllättävän paljon mitä pitäis tehdä.. No.. Eipä oo oikeestaan muutakaan tekemistä niin voihan niitäkin tehdä.. Mut nyt nukkuu.. Tai jos mä vielä yhden luvun luen tästä kirjasta.. Sitte meen..