ajattelin nyt tännekkin kirjoitella ennenkuin nyt sitte sammun tähän sängylle.. Olipa tänään erikoinen päivä.. Mut tää ilta oli ainakin helpompi kuin luulin.. Odotin että illasta tulee vaikeampi mutta ei.. Hyvä niin.. Ei tullu ajateltua liikaa.. Olin myös tänään yhteydessä mun no nyt jo ex-tyttöystävän isän kanssa.. Itse ajattelin että se tai ainakin sen äiti pitää mua nytte täytenä paskana, eikä enää edes katso muhun päin.. Mut ylläri niin ei kuulemma ole.. Ainakin sen isän kanssa juttelin tänään.. Varmaan jonkun tunnin verran , josta n.95% puhuttiin yleistä p...aa.. Niinkuin yleensä.. Se vaan sano että eihän asia sille kuulu.. Tästä olin vähän yllättyny.. Mut parempi näin.. Saas nyt sitte nähdä miten ex suhtautuu tähän.. En ole vielä sinnepäin ollu yhteyksissä sitte illan.. Mut mä ainakin toivon että erotaa kavereina.. Turha sitä on alkaa kiukuttelee.. Ja niin varmaan tulee käymään.. Mut se nyt selvii varmaks vasta huomenna tai su ku käyn hakee mun kamppeet pois sieltä.. Mut nyt nukkuu.. Kai mä jotain taas joskus kirjoittelen.. Tää on ihan hyvää terapiaa.. Tavallaan.. =D