Ei tää mun loma välttämättä olekaan niin huono kuin eilen luulin.. Tää on yllättävän mukavaa olla koiran kanssa.. Se on niin hassu =)... Tekee kaikkea tyhmää.. Mutta tänään huomasin myös kuinka koirat ottaa huomioon pienetkin ilmeet mitä tekee.. Mä pidän koiraa vapaana tossa pihassa koska se nyt on oppinu että se ei lähde siitä minnekään.. Ilman suurta houkutusta.. Naapurin koiratkaan ei saa sitä lähtemään seikkailee.. Mut tänään kun naapuri lähti autolla niin peetu oli heti uteliaana menossa perään.. Kahdesti se katso muhun ja mä vaan tuijotin takaisin.. Mut sitte se katso kolmannen kerran ja mä liikautin kulmakarvojani hiukkasin niin sillon peetu lähti.. Kai se sitten tulkitsi mun pienen liikkeen luvaksi lähteä.. No.. Kyl se sitte tuli heti takas.. Mut lähti kuitenkin......... Käytiin tänään myös heittää parin tunnin mittainen lenkki kylällä.. Muute se oli ihan hyvä mutta sitte osottautui et peetu on vähän nirso.. Se ei suostu juomaan järvestä.. No.. Sitte hommasin astian niin sitte se joi.. Se kun tuhlas kaiken energiansa heti lenkin alussa.. Mut nyt se onkin maannu siitä asti ku ollaan tultu lenkilta..=).. Mut nyt täytyy jatkaa discoveryn katsomista.. Eli kirjoittelen varmaan huomenna lisää