Niin tulipa tossa mieleen kun mietiskelin niin mielenkiintoinen asia.. kun mulla nyt sattuu olee sellainen hieno ominaisuus että vaikka tunnin keskustelusta mä kiinnitän huomioni yhteen sanaan tai lauseeseen minkä sitten muistan pidempään.. toki muistan yleensä sen keskustelunkin aika pitkälle mutta yleensä se on se lause mikä jää mietityttää.. nyt sitte eilen kun keskustelin netissä yhden henkilön kanssa niin hän sanoi että kun olin ollu niillä käymässä koko viikonlopun aikana niin se oli kokeillu tulkita mua : ).. No ei siinä mitään.. kyllähän mua saa yrittää tulkita.. ja tiedän itsekin että se on vaikeaa : ).. mut kuitenkin hän sanoi että mä olin ihan mahdoton.. musta ei saannu mitään selkoa... hmm.. olenko mä oikeasti muka pystyny rakentaa niin hyvän suojavallin mun ympärille että oon ulos päin täysin tunteeton?!?! tai että mua ei mitenkään pysty tulkitsee. ( kuitenkin hän sanoi että pystyy useimmista ihmisistä tulkitsee niiden ajatuksia tms... pitää se sitten paikkansa niin en tiedä.. mut kuitenkin )...toinen kysymys taas on että onko se hyvä asia.. sikäli se vois ollakin että oikeastaan kenenkään muun ei tarvitse murehtia mun puolesta.. kun ei musta ota selvää että onko mulla asiat vituillaan vai ei.. mut toisaalta eikös se ole myös huono puoli.. kun ajattelee että lauantaina mun mieli herpaantu hetkeks ja aloin ajattelee liikaa sitä mun kaveria.. ja tämä toinen neiti ei tienny asiasta mitään joten hän saattoi ehkä hiukan ihmetellä mun hetkistä "poissaoloani" mut toisaalta huomasko hän edes sitä niin en tiedä.. varmaan mut ei kiinnittäny mitään huomiota.. mut kuitenkin.. esim silloin olisi tehny kovasti mieli kertoa hänelle mikä mua painaa.. mut toisaalta halusin pitää omat ongelmani ominani.. onkohan tää nyt sitte oikea tapa toimia näissä? ei varmaan.. pitäisköhän mun muuttua että joskus ehkä voisin kertoakin jollekin mun asioista enemmän.. nooh. mene ja tiedä..

mutta nyt taas pyörimään tonne jonnekin.. vois vaikka tupakalle mennä.. ai niin.. TJ1 eli ei  intti TJ tai no tavallaan. kun hommat täällä armeijan palveluksessa loppuu huomenna.. ainakin väliaikaisesti.. mutta eiköhän ne vielä ainakin vuodella jatku. kunhan toi paperisota/yleiset haku hommelit on suoritettu.. mut sen näkee sitte