Am I the worst? because I never go the church.... One day we all gon\' die, but when I die, I\'ma be so high. Sopivat leikkeet kappaleesta..no juu.. Se siitä kappaleesta.. Nyt sitte tähän avautumiseen mistä jo päivällä varoittelin tai lupailin.. Miten sen nyt sitte ottaa..tästä kyllä tulee ylipitkä avautuminen mutta antaa mennä vaan.. Ois oikeastaan muutamakin asia mistä vois avautua mutta kun osais päättää mistä alottais.. No jos lähtis helpommasta vaikeinpaan.. Eli kai se ekana täytyy ihmetellä sitä miten riippuvainen sitä voikaan olla tästä kännykästä.. Tänään sen taas huomas töissä ku akku loppu niin kuinka pitkäveteiseksi se päivä käänty ku ei ollu musaa, nettiä eikä mesee.. Varsinkin se musan puute häiritsi =).. Jaahas kappale vaihtu rammstein - links.. Mut juu.. Ja sitte siihen yleiseen puhe aiheeseen ja myös siihen mistä tulee useiten pään vaivaa.. Eli naisiin. =).. Ku joskus mun on vaan niin vaikeeta ymmärtää niitä.. Kerrotaan nyt ensin vähän pohja tietoa ennenkuin meen siihen mitä en voi käsittää.. Eli oon nyt tavannu yhtä naista tossa kolmena tai neljänä viikonloppuna.. Melkein aina ku oon nyt ollu samalla paikka kunnalla.. Ei meillä ole mitään vakavampaa mutta ollaan nyt oltu yhdessä ku ollaan tavattu... Hienoahan tästä tekee sen että en ole löytäny hänestä vielä yhtään huonoa piirrettä.. Eli aivan upea nainen.. Mutta nyt eilen hän halusi ettei jatketa sitä juttua enää.. Sanotaanko että olosuhteiden pakosta.. Mut kuitenkin sano myös sen että jos tavataan baarissa niin voi olla että se tulee yllättää... No tähän asti ihan kiva mutta sitte mennäänkin siihen mitä en voi ymmärtää.. Eli se pyys että jos se edes kokeilee lähestyä mua baarissa niin mun pitäis torjua se?!? Miten voi pyytää tuollaista.. No olihan siihen ihan hyvät syyt.. Mut kuitenkin.. Se vaan sotii niin pahasti yleistä miehen luontoa vastaan että jos todella kaunis nainen lähestyy, niin sitte se pitäis torjua?! Mut kai mä oon kiltti ja kunnioitan sen toivetta.. Vaikka se ei olekaan mun etujen mukaista niin loppujen lopuks parempi kai niin.. Vaikeeta vaikeeta.. Ja sitte se kaikkein vaikein asia.. Eli olen ollu nyt mun tyttöystävän kanssa melkein 4 vuotta ja kihloissa yli 3,5 vuotta.. Ja nyt olis sitte eron hetki edessä.. Syynä siihen on näin nopeasti sanottuna se \"kuilu\" mikä meidän väliin on viimeisen 4kk aikana kasvanu.. Eli tuntuu että ollaan enemmän kavereita kuin pariskunta.. Ja tietenkin se vaikuttaa ku ei asuta samalla paikka kunnalla.. Ja moni muu asia.. Mut huomenna pitäis sitte sanoa että se on ohi.. Kyllähän se jo aavistaa mitä huomenna on tulossa mutta vaikeeta se tulee olemaan kuitenkin heittää n.4 vuotta elämästä hukkaan.. Mut kyl mä sen aion tehdä.. Eli huomenna juomaan.. Isän vihjeen mukaan niin kannattaa ainakin käydä ostaa viina pullo ja juoda se sitte illalla niin saa ainakin unta.. Mut kyl se siitä.. En aio perua mun päätöstä.. Saa nähdä miten käy.. Mut juu..Tulipa pitkä stoori.. Tätä koko vuodatusta tuskin kukaan jaksoi lukea loppuun asti.. Mutta jos luki niin ei siinä mitään.. Mä nyt huomenna varmaan avaudun taas tänne miten meni mut se on sitte huomenna..