Ja tänne taas vaihteeks vois kirjoitella.. Oli suht tylsä viikonloppu.. Toki muutama kertomisen arvoinen juttu kävi.. No.. Perjantai oli aika tylsä.. Menin kotia ja lähdin ajelee.. Eipä siinä sen kummempaa.. Sitte lauantai päivällä tein hommia porukoilla ku ne oli nyt saanu perintö rahat niin tottakai ne oli ostanu kauheasti kaikkee keittiökalusteita.. Tuoleja,pöydän ja hyllyjä.. No.. Minähän sitte kokoan niitä siinä ja menetän taas hermoni niille insinööreille jotka nekin oli pikku päissään suunnitellu.. Mut sellaista se no =(.. No.. Sitte illalla lähdin taas kylälle ajelee.. Ja kun alko pimentyä niin vetelin kylällä pientä kylä rallia.. Sitte sellaisen pienen suoran puolessa välin huomaan peilistä kun piipaa auto kaartaa sille suoralle mun perään valot vilkkuen.. Tässä vaiheessa olin jo ihan kusessa että voi v.... Nyt jäin kiinni ylinopeudesta.. No sitte mietin mitä teen ja sitte tuli mieleen loisto ajatus.. Ku en nähny punaista valoa niin tottakai käännyin nopeesti pois siltä tieltä ja jatkoin normaalisti matkaani.. Ajattelin että jos ne tulee pysäyttää niin vetoan siihen että kun en nähny punaista valoa niin en tienny tarkoittaako ne mua=).. No.. Jatkoin matkaa sillä toisella tiellä ja katselin koko ajan peileistä että mitä ne tekee.. Ja sitte huomasin että jumalauta.. Nehän jatko suoraan.. Ja että se olikin paloauto joka oli just lähteny paloasemalta hälytykseen.. =).. Heh.. Huokasin pikkasen helpotuksesta sillä hetkellä... Sitte jatkoin ajelua vielä vähän aikaa.. Tosin astetta rauhallisemmin.. Sitte sunnuntaina olikin päivällä tylsää ku en käyny missään.. Sitte illalla saunaan missä menetin mun pikkusiskolle hermot.. kun meillä on sellainen ulkosauna.. Jonne otetaan suihkuvesi kaivosta.. No.. Kun kaivo oli tyhjä.. Ylläri muuten näillä keleillä.. Niin sitte kannettiin sisältä kylmää vettä sellaisiin isoihin sankoihin.. Sitte meen viimeisenä suihkuun ja mun sisko jäi sinne odottelee mua.. Saunottuani alan sitte pestä hiuksia.. Shampoota menee kuitenkin sen verran silmiin että en pysty niitä aukaisee ja alan ottaa sangolla mutu tuntumalla vettä isommasta sangosta.. Ku oli kaks sankoa.. Toinen jää kylmää,toinen sopivaa.. Sitte mun pikkusisko sanoo että älä siitä sangosta ota, siinä on kylmää.. No.. Mielestäni olin ottamassa oikeasta mutta sitte otan siitä toisesta.. Ja ilman mitään kummempia kokeiluja heitän saavillisen vettä päälleni että saisin silmät puhtaaks.. Mut prkl se olikin sitä kylmää vettä!!! Tässä vaiheessa mun pikkusisko nauraa jo ihan kippurassa lauteella.. Kun sen jekku oli onnistunu.. No.. Ei siinä.. Vähän aikaa ku olin kiehunu siinä ja saanu itseni taas lämpimäks niin eihän sille voinu kuin nauraa hiljaa mielessään.. Mun siskolle tosin tuli huudettua jonkin verran.. Että sellainen viikonloppu.. Nyt taas paluu arkeen ja oon töissä tylsistymässä..