Heh.. Oon mäkin hyvä päiväkirjan pitäjä.. Unohdan aina kirjoitella.. Tosin.. Eipä näitä tekstejä taida kukaan edes kaivata tänne.. Joten toisaalta ihan sama =).. Oli taas ihan mielenkiintoinen vloppu.. Ja kun honda oli hajalla niin saipa jonnakin viettää aikaa mun kanssa.. Ja peetu.. Sen kanssa oli ihan kiva touhuta kaikkea.. Miten voikaan koira herättää ihmisessä niin paljon positiivisia tunteita.. Tosin.. Oon aina ollu eläinrakas ihminen niin ei toisaalta ihme.. Ja sitten jonna.. Taas huomasin kuinka ihana pikkusisko mulla on.. Senkin kanssa oli mukavaa leikkiä.. Ja opettaa sille kuinka pelataan command & conguer generalssia =).. Ja kyl siitä vielä joskus joku sotapäällikkö tulee.. Sen verran hienoja oli sen suunnitelmat.. Jos vaikka seurais mun jalanjälkiä armeijan hommiin : ).. No.. Tuskin nyt kuitenkaan.. Oon tässä miettiny viime aikoina aika paljon jumalan olemassa oloa.. Ja se on sikäli jännä.. Pari viikkoa sitten mua ei olis millään saanu miettii sitä.. Tai sitten oisin voinu vähän miettiä mut se olis unohtunu.. Nyt taas en saa sitä pois päästä.. Tai esim tajuan jossain esim kävelyllä kun "rupattelen" jumalalle.. Jne.. Enhän mä koko aikaa sitä mieti mut kyl se päässä pyörii.. Ja tavallaan.. Mä en kiistä jumalan olemassa oloa.. Mut sitte on mussa kuitenkin se pieni osa joka sen kiistää.. Kai ne on ne vanhat tavat mitkä sen haluaa kiistää.. Koska en kuitenkaan ole 22 vuoteen uskonu mihinkään.. Ja nyt sitte yhtäkkiä on tapahtunu tälläinen muutos.. Ja olen kokenut mitä olen.. Se pistää mietityttää.. Miks nytte.. Tosin.. Viikko sitten olin heikoimmillani.. Alamäen pohjassa.. Jos jumala kokeilee nostaa mut sieltä.. Tai jotain.. Ei voi tietää =) että tää oliskin helppoa kun aina tietäis miks mikäkin juttu tapahtuu.. Mut eipä taida olla kuin yks joka sen tietää.. Here we go,here we see, its revolution in paradise =).. Heath hunter - revolution in paradise.. Hyvä biisi.. Toinen aivan mahtava biisi mikä on viime aikoina soinu on dc talk - in the light.. Se on vaan hyvä.. Sanotaan nyt noin =).. Mut.. Kohta taas orivedellä.. Sinne tylsistyy.. Tai no.. Vois naapurin kanssa touhuta jotain järjetöntä.. Senhän se taitaa.. Ei laitonta kuitenkaan.. Muuten vaan tyhmää.. Tai ei se aina tyhmääkään ole.. Viimeks opetin sille neljän aikaan yöllä tetsausta =).. Kyl se sen vielä oppii.. Joskus.. Viimeistään kun menee armeijaan..