Heh.. Tuli muute tossa mieleen että lukeekohan näitä juttuja kukaan.. Yhden tiedän joka käy silloin tällöin naureskelee mun mahtavalle elämälle =) mutta onko muita jotka näitä juttuja lukee kuin se yks? Mut joo... Se siitä.. Tänään taas opin että jos jostain asiasta varoitetaan niin siinä voi olla osa tottakin.. Eli jos mulle annetaan pikku pikaliima pullo ja sanotaan että se on todella "ärjyä" ainetta ja että täytyy käyttää mieluiten hanskat kädessä.. Niin tottakai mä meen kokeneena konkarina liimailee noin näppi tuntumalla ilman hanskoja tietenkin eri palasia yhteen.. No.. Loppu tulos on se että palojen välissä on liimaa.. Mut niin oli myös sormella pari tippaa.. No.. Varotuksia enempää muistelematta kokeilin toisella sormella hierasta ne pois mutta ylläri ylläri hieroin varmaan puoli sekunttia liian pitkään,koska mun sormet jäi kiinni toisiinsa.. =(.. No.. Sitte vähän aikaa ihmeteltiin ja mietittiin kunnes mentiin nolona sanoo muille mitä tuli tehtyä.. Ja näin sain itselleni taas yhden vittuilun aiheen lisää.. Kyllähän mun sormet saatiin irti toisistaan sitte ku oltiin kokeiltu varmaan kymmentä erilaista liuotinta ja muistettu huomauttaa mahdollisimman monelle mitä poika on taas menny tekemään.. Eli melkein tollanen normi työpäivä..