Tää kappale on muuten hyvää auto musiikkia.. Tykkään kuunnella sillon ku ajelen yksin niin jotain muuta kuin pelkkää popitusta.. Tosin meneehän sekin.. Rammstein on aivan loistavaa ajomusaa, tosin se voi tuottaa vaan hyvin helposti ylinopeus riskin.. Ikävä vaan ku poltin just uuden cd.een just autoa varten niin siinä ei ole yhtään rammsteinin kappaletta =(.. Mut sitte niihin muihin ja melkein jopa turhempiin asioihin.. Heräsinpä taas tänä aamuna siinä neljän aikaan.. Kun eka olin menny nukkuu jossain yhden aikoihin.. Ei vaan saanut unta kun mietitytti.. Just kun olin tavallaan jo unohtanut mun viime viikkoisen miettimisen aiheen (jumalan olemassaolon) niin ylläri eilen ku olin menossa nukkuu niin se paukahti mun mieleen kuin salama kirkkaalta taivaalta.. Mutta enpä taaskaan saanu siihen mitään loppu tulosta.. Ylläri.. Kyllähän mä kovasti mietin kaikkea mutta kyl se taitaa siihen miettimiseen jäädä.. Ei voi tietää.. Mutta ku en pysty ymmärtää muutamaa asiaa niin ei voi sitte muka uskookaan.. Miksei? Kai mä vaan oon niin itsepäinen.. Ei voi tietää.. Mut juu.. Se siitä.... Niin juu.. Keskiviikkona alkaa loma.. Whihii.. Enää kaks herätystä.. Nyt on jo pientä loma tunnelmaa.. Kyl sitä miettien jaksaa nää kolme päivää.. Mut nyt täytyy lopetella tää kirjoittelu.. Illalla tulee taas jotain turhaa lisää..