Vihdoin sängyssä.. Tosin yksin =(.. No aina ei voi voittaa.. Itsepä oon tämänkin päätöksen tehny.. Mut ei kyl kaduta.... Mut juu.. Mitäs sitä taas kirjoittelis.. Kai sitä jotain pitäis.. Ku ei vielä unikaan tule... No niin.. Ekana mielessä on että koin tänään positiivisen yllätyksen.. Tämä nainen sieltä toiselta paikka kunnalta soitti mulle.. Olin aika ihmeissäni ku katsoin että kuka mulle soittaa..Mä kun jo luulin että oon menettäny yhteyden häneen kokonaan.. Mut sitte mun pitikin vaan käydä katsoo hänelle joku nettisivu.. Eli soitti kun tarvitsi.. Ääh.. No parempi sekin kuin ei mitään.. Tai sitte ei.. Mut ylläri muuten.. Kyllähän mä kävin sen sivun katsoo.. Eli Mitä sitä ei tekisi jos kaunis nainen pyytää =).. Perinteinen että tois jopa kuun taivaalta ei nyt taitais ihan heti onnistua..Ainakaan ihan heti.... Vietin muuten illan ajelemassa.. Ku nyt oon täällä porukoilla ja mulla on melkein astmaattinen kissa ja koira allergia niin ylläri täällähän on molemmat.. Joten lähdin illalla hakee omalta kämpältä, joka on n.50km päässä täältä mun allergia lääkkeitä (tabletteja ja silmätippoja).. Kyllähän mä mun kämpän pihaan asti pääsin.. Kunnes aloin penkoo taskuja.. Jolloin huomasin että mun kämpän avaimet oli jääny porukoille.. =D.. No sitte siihen tuli naapurin pojat.. Joiden kanssa kokeiltiin murtautua mun asuntoon.. Mut ikävä kyllä todettiin se murtovarmaks.. Ellei sitte hajota jotain.. Jäi sitte lääkkeet hakematta =(.. Saas nähdä että saako aamulla kuinkakin hyvin henkee ku alkaa tää allergia vaikuttaa.. No sitte vaan heti aamulla apteekkiin ostaa jotain korvike lääkettä.. Syrtek.iä todennäköisesti.. Kai sillä nyt yhden vlopun pärjää... Nyt en enää keksi muuta kirjoitettavaa.. Joten kai sitä vaan täytyy alkaa pyörii tässä sängyllä.. Jos se uni vaikka tulis jotenkin..