Voisin jopa sanoa että tylsää.. Tulin kylälle parkkiin mutta eipä täälläkään nyt mitään kummempaa ole.. Tänään ei ole edes tapahtunu sen viime kirjoituksen jälkeen mitään kummallista.. No se nyt tietenkin että mun äitipuoli on nyt mua melkein heittämässä mua pois niiltä ku nyt kun oon ollu jopa viikon "vapaana" niin mun pitäis kuulemma olla jo iskemässä uusia (painotan sanaa uusia) naisia.. =).. Mut ääh.. Ei nyt jassa.. Kyllähän mä tänään oisin varmaan juomaan voinu lähteä.. Mutta ei nyt vaan huvita... Niin ja sitte ne kuitenkin tuputtaa mulle autoa että mä en jois joka viikonloppu.. Kokeilis nyt päättää.. Yleensä jos iltaisin menee tapaa tuttuja ja vähän tuntemattomia niin siihen jotenkin kuuluu se juominen.. Varsinkin jos kokeilis etsiä niitä vielä tuntemattomia... Mut juu.. Se aika tulee kai sitte joskus.. Mutta ei nyt ainakaan tänä vloppuna.. Katsoo sitte ens viikolla.. Paitsi ei silloinkaan ku porukat lähtee pohjoseen reissaa niin mä tuun niille sitte koira vahdiks.. Helppo viikko tulossa siitä ku toi meidän koira (kohta 1v) on alkanu jo oppiikin ja tottelee mua niin ei se pihastakaan enää lähde minnekään.. Ja tykkää onneks olla auton kyydissä niin mehän sitte ajellaan kaiket päivät :D.. Mut juu.. Kai mä suuntaan porukoille päin ja vois mennä nukkuu... Eli huomisiin