Nyt on maailman kirjat sekaisin.. Miten voi 565 biisistä tulla juuri tälläinen kappale.. Tai ei se vielä yksistään.. Mut viime yö oli ihan outo..  Miten sen sanois.. sain kokea jotain mitä en vieläkään pysty järjellä selittää.. ns. jumalan kosketuksen.. tai ainakin voisin aika vahvasti sanoa noin.. huomioikaa että mua ei olis tota eilen saanu sanomaan.. en ole ikinä kokenu oikeastaan mitään sinne päin viittaavaa.. mut mut.. toi viime yö oli ihan outo.. se oli niin.. ääh.. se tuntu hyvältä.. kaikki huolet lähti siksi aikaa kun olin avoin.. sitten taas aloin miettimään omaan tapaani.. mut se hetki oli ihan unelma..ja aamulla vielä kun oon nyt vähän sekaisin mitä miettisin.. menin tupakalle ja heitin "ilmaan" kysymyksen että tapahtuuko nyt se mitä olen koko elämäni vältelly.. ja samantien alko ambulanssien pillit soimaan ja tosta meni kaks ambulanssia ohi, jotka joutu hidastaa jonkun auton takana kun se ei osannu väistää..normaalisti olis tullu mieleen että joku onnettomuus tapahtunu jossain ja paha.. mut nyt mietin silloin että jannea viedään ja kovaa.. mut joku on vaan edessä... heh.. tästä kirjoittelusta ei tahdo tulla oikein mitään.. mun varmaan pitäis eka saada selvitettyä omat ajatukset.. tapahtuko se kaikki mitä muistan.. ku se tuntuu niin etäiseltä tavallaan.. ja se perinteinen.. eihän mulle.. en mä ole oikeastaan ikinä tehny mitään sinne suuntaan että mä uskoisin ja tahtoisin uskoon.. mut mitä toi eilis ilta oli..?

Mut kai se on karu totuus edessä ja paluu yksinäisyyteen.. Siellä sitten selviää miten tässä asiassa tulee jatkossa käymään.. vai tuleeko tapahtuu mitään.. mene ja tiedä.. vain aika sen näyttää.