Eilen illalla huomasin että toi koira onkin tosi kätevä... menin yöllä pihassa käymään tupakilla.. ja otin peetun mukaan juoksentelee sinne pihaan.. mut ku päästiin ulos niin se ei lähtenytkään etsimään palloa vaan vähän aikaa katseltuaan meidän "parkkipaikalle" päin se alko murista ja haukkua... eikä se ollu mitään pientä murinaa vaan sellaista että jos ei tietäis että toi meidän dogi on ihan lepsu niin vois jopa säikähtää... mut kuitenkin.. niin alko murista ja haukkua.. no mä sitte katselin ja ihmettelin että mille se murisee.. mentiin lähemmäks niin meiän naapurin poika oli sammunu meiän parkkipaikan viereen.. no sitte kun sain sen hereille.. taí itse asiassa peetu sai sillä haukkumisellaan niin juteltiin siinä tovi.. ilmeni että se oli kotia menossa (n60m) mutta ei ollu päässy näköjäänkään sinne asti. :) ... onhan toi ihan normaalia mutta tota peetun käyttäytymistä mä ihmettelin.. mä kun luulin että se on sellainen söpö saksanpaimen koiran näköinen joka vaan nuolee ja vähän pomppii niin tulikin uusia piirteitä esiin.. kunnon vahtikoira :).. sitte kun tultiin sisälle niin sehän meni heti keskelle sänkyy suoraan peiton päälle varaa parhaat paikat...

Eilen illalla huomasin taas että väsyneenä ei kannata edes kokeilla ratkoa mitään arvoituksia... tai itseasiassa runoja mistä pitää selvittää mistä se kertoo.. kokeilin eilen kahta sellaista selvittää.. no eka meni hyvin ja oisin pian tienny sen jopa ilman vihjettä.. sehän siinä jäi harmittaakin kun keksin ratkaisun puol minuuttia vihjeen antamisen jälkeen :(.. mut sitte innoissani kokeilin ratkaista myös toista mutta eihän siitä mitään tullu... vaikka sain varmaan sata vihjettä ja mellkein että mulle sanotaan se oikea vastaus päin naamaa niin silti en tajunnu.. tai kyl mä sitte kun tajusin loppujen lopuks sen... mutta sitte taas harmittti että kuinka helppo se loppujen lopuks oli.. mut ku ei vaan yöllä enää ajatus juossu yhtään.. no täytyy tänään katsoa jos pääsis ottamaan revanssin.. mä kyl pidän kaikenlaisista arvoituksista ja ongelmista mutta ei ne näköjään yöllä sovellu mietittäväks...

Nii ja jee... tänään mulle tulee vieraita tänne.. tai no.,.. mun setä tulee tyttärensä kanssa mutta kuitenkin.. saa jotain muutakin juttuseuraa kuin peetun niin ihan kiva... vois mennä kohta hakkaa puita valmiiks ku illalla grillataan kuitenkin.. kirjoittelen taas joskus