Olipa tänään päivä.. Jos oisin päivällä tullu kirjoittaa niin ois varmaan tullu hienoa avautumista kaikesta maan ja taivaan väliltä ja sen yläpuoleltakin =).. Oli sen verran hermot kireellä.. Kuten jo puhuin siitä pikkasen myöhässä tulleesta työtehtävästä niin ylläri.. Siitähän kaatu loppujen lopuks ne syyt mun niskoille.. No eihän mulla ollu alun alkaenkaan motivaatiota tehdä sitä hommaa mutta sillon mä viimeistän sen menetin ku multa estettiin ruokatauon pitäminen ja tupakka tauot.. Ja kyllähän mä senkin kestän mutta ku siinä vieressä oli yks v.... Ärsyttävä henkilö pomottelemassa .. Vaikkei ole mitenkään mun pomo.. Kyllähän se koko ajan hoputtamassa oli mutta ei se kyl yhtään auttanu.. Esti vaan mun tupakka tauot jne.. Ja sitte ku saatiin homma valmiiks niin ylläri ylläri niin sen sanojen mukaan se oli tehny sen homman tänä aamuna nopeasti ku se oli tullu varastolta pikkasen myöhässä..Mutta eihän mulla ole kuitenkaan mitään sanomista sille ku oon "uus" työntekijä ja juniori jne... No.. Onneks se sitte lähti menee niin pääsin tupakalle ja syömään.. No onneks sitte iltapäivä oli aika lepsua.. Ei oikeastaan mitään hommaa.. Sellasta pikkusta.. Eli normaalia lepiä.... Mut se siitä päivästä.... Heh.. Tänään leikittiin naapurin kanssa pikkasen foliolla ja mr.musclella.. Tehtiin pikku pommeja limsa pulloihin jotka sitte räjäytettiin.. Lasten leikkejä =).. Mut saahan sitä aina välillä pelleilläkin.. Eihän siinä mitään pahaa ole.. Oli muuten hienon näköinen vesipatsas ku mosautettiin yks sellainen järvessä.... Nyt sitte mietiskelen ja selailen nettiä.. Jee.. Kohta alkaa reno911.... Se on muuten ihan jumalattoman hyvä sarja.. Suosittelen katsoo.. Just hyvää huumoria... Mut nyt täytyy lopettaa tää kirjoittelu.. Mä varmaan kirjoittelen renon jälkeen.