tänne taas vaihteeks.. voi olla että avaudun nyt ihan liikaa.. mut kuitenkin.. katsotaan taas mitä kaikkee sitä tulee kirjoiteltua..

Vois kuluneesta viikonlopusta mainita muutaman sanan.. Ensinnä vaikka lauantaista.. Mun pikkusiskolla oli synttärit.. no jotenkin mun porukat oli saanut mut puhuttua yli että mä oon se joka keksii tekemistä niille pikku riiviöille.. no sittenhän se meni siihen että mä kokeilin nukkua ja nää pikkuiset aloitti kisan että kuka uskaltaa vakoilla mua pisimpään.. kun en siitä välittäny aloitettiin kisa että kuka uskaltaa käydä tökkäsee mua ja kun en siitäkään välittäny niin sitte muuttu että kuka uskaltaa tökkästä koviten ja pisimpään mua :):).. no eihän siinä voinu muuta kuin nousta ylös ja lähteä tupakalle... kyllähän mä lapsien kanssa olemisesta pidän.. mutta sitte kun niitä on about palttiarallaa kymmenen niin se on ihan toinen juttu.. no.. päivä meni siinä.. sitten illalla taas suht extempore meiningillä tuli lähdettyä jyväskylässä käymään.. kahden naisen luona "kahvilla" ; ) ... no juu.. itse asiassa se oli ihan että menin käymään vain kahvilla.. :'(.. mut kuitenkin.. täällä taas selvis että toisella on ongelmia ja toisella menee hyvin : ).. no.. tää kenellä menee hyvin kokeilee kaukosuhdetta.. tai siis että kun aloittelee seurustelee niin olis heti etäisyyttä.. no .. mikäs siinä.. tulee vaatii aika paljon.. mut jos pystyy heti alussa luottaa toiseen niin mikä ettei. voi onnistuakin.... Ja sitten tää toinen tapaus.. enempää sanomatta niin vois sanoa että mä nyt suostuin auttaa sitä jos vaan suinkin pystyn.. en nyt ihan heti pysty ja voi olla että ei edes tarvii.. mut jos tarvii niin kyllähän mun hienoon luonteeseen kuuluu että naisia autetaan.. No sen näkee sitte.. eipä lauantaihin oikein muuta sitte kuulunukkaan.. ajelin pois jkylästä ja kotia nukkumaan..

Sitte sunnuntai olikin mulle itselleni vähän rankempi päivä.. tai oikeastaan kaikki meni hyvin siihen asti kunnes piti lähteä porukoilta kotia päin.. sitte siinä matkalla tietenkin musa soimaan ja katselin samalla bussin ikkunasta.. ja voin todeta että kyllä suomen luonto on kaunis kun se saa pienen lumikerroksen päällensä.. No kai mä olin sitten siinä jotenkin vain ajatuksissani kun alkoi kaikki asiat pyöriä mielessä.. Yks oli se eilis ilta.. kun mikä siinä on että jos jollakin on ongelma niin mä yleensä kokeilen ratkaista toisten murheita, huolia tms.. tai jotenkin auttaa.. eli miten sen sanois.. oon hyvä kuuntelemaan.. mut sitte taas kun mulla on vaikeaa niin mä en sano siitä kenellekään vaan kokeilen pitää kulissia yllä.. yleensä siinä aika hyvin onnistuen.. mut jos joku sanoo jonkun sopivan lauseen sopivalla sävyllä niin kulissi kaatuu ja nätisti.. mut siltikään mä en täysin suostu puhumaan kenellekään. .esim  tällä hetkellä en elä todellakaan helppoja aikoja.. Mun on pitäny jo pitkään mennä käymään mun syntymä kaupungissa ja yks syy on mun mummo.. että kävis sitä katsomassa.. toinen on mun paras lapsuuden aikainen kaveri.. ja vieläkin yks parhaista.. kun hän oli kutsunu mut jo aikoja sitten sinne mut olin töissä niin en päässy.. mut nyt on jo liian myöhäistä.. ens viikon lauantaina kyllä menen sinne ja vieläpä kaverin takia.. mut ikävä kyllä sen hautajaisiin... : (.. tästä olis ihan kiva puhua jonkun kanssa.. koska jos kokeilee itse miettiä asiaa niin ei se kuin pahennu.. mut puhuminen vois auttaa.. mut se on taas siinä että mä kerran joskus menneisyydessä luotin yhteen kaveriin niin paljon että kerroin sille oikeastaan aina että mitä tein ja se ties mitä mä oon tehny ja mä että mitä se on tehny.. silloin oli paljon helpompaa.. mut sitten tää mun kaveri petti mun luottamuksen totaalisesti.. ja oikeastaan sen jälkeen en ole kenellekään yhdelle ihmiselle avautunu oikein kunnolla.. eli kukaan yksistään ei tiedä miten mulla menee.. mut sitten taas monta ihmistä yhdessä vois ehkä tietääkin.. tuskin nyt kuitenkaan.. mut mikä siinä on että en voi enää luottaa kehenkään.. tätä mä tavallaan mietin ja itkin eilen niin pitkään että sain unta.. kuinka yksinäistä mun elämä on.. tälläkin kaverilla kenellä oli ehkä ongelma on sentään hyvä kämppis kenen kanssa puhua.. mut mulla ei ole edes sellaista.. Ku en pysty luottaa kehenkään.. mun ex oli yks keneen pystyin luottaa.. mut sitte taas en halunnu kertoa kaikkea.. joten tässä on taas ristiriita.. eli haluasin pitää kulissia yllä että kaikki on hyvin jne koko ajan.. mut kuitenkin haluaisin todellakin kertoa jollekin.. jollekin kenen kanssa sais puhua.. keneen vois luottaa että hän ei puhu eteenpäin.. mut tuskinpa tälläistä henkilöä löytyy ihan heti.. Mut eiköhän tää tästä.. oonhan mä jo monta vuotta pärjänny.. joten miksi en pärjäis tästä eteenpäin.. välillä vaan tulee niitä tilanteita että mun "suojamuuri" murtuu mut kai se on vaan hyvä.. koska yleensä silloin tulee puhuttua jonkun kanssa..

No niin.. oli taas ihan pikkasen pitkä avautuminen.. mut nyt vois taas mennä töitä tekee.. tai näyttää että tekis töitä.. huomenna onkin viimeinen työpäivä ja sitten voikin loppu viikon miettiä tulevaa viikonloppua.. siitä tulee varmasti vaikea.. koska mua on pyydetty että olisin yksi niistä joka laskee sen mun kaverin hautaan.. mut en ole vielä suostunu.. koska en itsekään tiedä kestänkö sitä.. tulee olemaan todella todella vaikea viikonloppu.. mut eiköhän se siitä.. kaikki luulee että menee hyvin kunhan vaan pitää kulissia yllä.. tosin kyllä se joskus kostautuu kun miettii itse kaiken..