ohhoijaa.. Kyl noi pikkusiskot on varmaan muute ihan mukavia.. Mäki ku yleensä olen lapsirakas henkilö mutta joskus aamuisin niihin kyllä menee hermot.. Ja tämä aamu oli taas sellainen. =).. Oli ihan kiva ku pikkusisko tuli heti siinä yhdeksän aikaan potkimaan ylös sängystä ku pitäis lähteä uimaan tai jotain muuta tehdä.. No.. Onneksi meillä on nää kaikki piiretty kanavat niin sain sen sitte ylipuhuttua niitä katsomaan.. =).. Olipa eilen taas ilta.. Kävin exän luona.. Eipä siellä mitään kummempaa.. Katsottiin vaan mun kamppeet kasaan ja sitte juotiin kahvit ja juteltiin.. Kyl tästä onneks tuli sellainen ero että erottiin kavereina.. siitä ei oikeastaan ole sen enempää kerrottavaa.. Mutta sitte mesetin taas vaihteeks tämän naisen kanssa johon nyt oon viime aikoina tutustunu.. Ja meillä oli niinkin hieno puheenaihe kuin uskonto. :D... Ja sehän tästä teki mielenkiintoisen että kun tämä nainen on uskovainen ja mä en ole... Se keskustelu oli vähän sellaista väittelyä.. Ainakin aluks.. Mutta sitte aloin ajatella asiaa oikein kunnolla.. Jo se on sinänsä pieni ihme että mut saa sellaista miettii.. Tosin mihinpä kaunis nainen ei pystyisi ;) mutta kuitenkin.. Kyllähän se jutustelu sai ajattelee mutta tuskin mä tästä mihinkään muutu.. Saa nähdä.. Mut juu.. Nyt täytyy mennä pistää grilli tulille ku kohta tulee jotain vieraita kuulemma käymään