Ohhoijaa.. Että voikin olla tylsää.. No.. Onneksi alkaa ruokkis.. Enää 4h päivää jäljellä.. Ja sitte enää 3päivää niin onkin jo perjantai.. Pitää ajatella positiivisesti että jaksaa.. Nyt en ajatellu höpistä noista uskon asioista,koska olen itsekin niistä vähän sekaisin niin eipä siitä varmaan edes tulis mitään (kuten parista edellisestä viestistä huomaa).. Mistäköhän sitte höpisis... No toi edessä siintävä viikonloppu tietenkin kiinnostaa jo tässä vaiheessa.. Oon taas menossa pois omalta paikka kunnalta kaverin luokse ryyppää.. Tai no.. Ainakin suunnitelmiin kuuluu sellainen.. Ja ylläri muuten tämä nainen mihin oon tutustunu ja mistä on mainintaa muutamassa edellisessä kirjoituksessa asuu siellä.. Mutta tavallaan ehkä onneksi hän ei ole siellä paikalla viikonloppuna.. Tavallaan hyvä, tavallaan huono.. Kyllähän mä siis mielelläni tapaisin hänet ja jos suinkin mahdollista viettäisin aikaa hänen kanssaan.. Mutta se ei kuitenkaan tulisi onnistuu.. Ellei hän sitte baarissa päätä yllättää.. ;).. Naisistahan ei voi ikinä tietää.. Kuten hän itsekin sanoi että voi olla että yllättää.. Mutta se on se syy miksi olen salaa ehkä mielessäni onnellinen silti kaivaten että hän ei ole siellä.. Koska jos sattuisi tämä tilanne että hän sattuisi baarissa tulla ja yllättää niin en kuitenkaan tiedä mitä pitäis tehdä.. Tottakai mun hienoihin ominaisuuksiin kuuluu että kauniin naisen lähestymistä ei saa torjua =) mutta kun hän on itse pyytäny että mä torjuisin hänet!?! Toi olisi paha valinta.. Kyllähän mä hänen toivetta varmaan tottelisin.. Mutta vaikeeta se tulisi olemaan.. Siksi oikeastaan salaa jossain aivojeni takanurkassa toivonkin ettei hän ole siellä.. Mutta samalla kaivaten häntä.. Miks kaiken pitää aina olla näin vaikeeta.. Ei voi tietää.. No.. Ens viikonloppu menee nyt sitte miten menee.. Saas nähdä.. Sehän on tavallaan mun eka viikonloppu pitkään aikaan ku oon vapaana.. Osaako siitä nauttia heti kokonaan.... Eiköhän.. Kyllä mä uskoisin että mulla ei pitäisi sen suhteen kauheita ongelmia olla.. Mutta sen näkee.. Ei voi ikinä tietää.. Mutta nyt on pistettävä mun hienot jauheliha makaroni mössöt mikroon ja syötävä.. Mut kyl mä vielä kirjoittelen kun ehdin.. Ja siitähän se ei tänään ole kiinni :D..