Taas kerran tylsä hetki, joten vois tänne kirjoitella...

Aamulla oli suhteellisen tuskainen herätys... heti kun heräsin niin muistin että en näköjään ollu ottanu mun allergia lääkettä... sai taas puol puhista ja pihistä että sai henkeä kunnolla... Onhan tää ihan kiva olla koira ja kissa vahtina, ku kuitenkin olen aika eläin rakas henkilö.. ja muutenkin noiden tohelointia on kiva seurata.. ihan kivaa hommaa muuten ellei mulla sattuis olee vielä niin huono muisti että unohdan ottaa sen lääkkeen ennen nukkumaan menoa. :( ja sitte siitä saakin aamulla kärsiä..

Illalla oli taas hyvä ku kävin vielä tupakilla just ennen nukkumaan menoa ja yllätys ku tulin takas niin sängyllä makas sekä peetu että maija... ne vei yhdessä yli puolet sängystä... kai mä sitten oon vähän liian eläin rakas ku en raaskinu siirtää kumpaakaan vaan menin sitte siihen reunalle itse nukkuu ja kokeilin siinä sitte repiä peetun alta mun peittoa vähäsen päälleni :) ...

Heh.. kiva katsoa kun noi kaks leikkii nyt keskenään.. tai no en mä teidä onko toi leikkiä mutta ainakin näyttää siltä... Peetu kyörää/juoksee perässä minne maija ikinä meneekään ja sitte ku saa kiinni niin nuuskii sitä.. no jossain vaiheessa maijalla menee hermot ja mättää peetua turpaan :):):) eipä kai se kynsiä käytä kun ei peetu ulvaise.. mut kyl oikea tassu heilahtaa oikein kunnolla :)..

mitäköhän sitä sitten kirjoittelis.. ku ei omasta elämästäkään ole just nyt kirjoitettavaa.. kun ei ole tapahtunu mitään, koska olen viime ajat ollu täällä vahtimassa pikku vintiöitä... Ihan rauhallista elämää oon viime aikoina viettäny.. tai ainakin pinta puolisesti..ns. pinnan alla kytee... Nyt vaan oottelen että porukat tulee sieltä pohjoisesta puis ja sitte pääsen itse jonnekin.. vois vaikka hondan lainata ja lähtee maailmaa kiertää ;) tai no.. jos nyt sentää pysyis tässä kajaanin ala puolella... Mutta vois kai sitä vähäsen pohjoseen päin lähtee käymään.. äippää moikkaamassa.. en itse asiassa teidä edes missä se asuu (vielä) mutta helpostihan sen saa selville.. kai..  mut kun en ole puoleen vuoteen ollu yhteyksissä niin ois ihan kiva tavata sekin pitkästä aikaa... Mut sen  näkee sitte kun porukat tulee pois omalta matkaltaan..

vois taas mennä pelaa NHL 05:sta tai sitte katsoo discoveryä.. ku eipä täällä muutakaan tekemistä ole... no musa pauhaa jostain ja nhl peli käyntiin niin kyllähän se siinäkin menee.. ulkonakin sataa niin ei sinne pysty lenkillekään mennä ;(