do niin.. taas tänne kirjoitellaan.. enpä ole pitkään aikaan kirjoitellu.. siksi tuli mieleen että vois jotain kirjoittaa.. mut mitä niin.. no .. eiköhän se selviä tossa vielä : )

Vois ottaa mun elämän nykyisen tilanteen.. joka on mahtavaakin mahtavampi. .eli oisko tossa nyt kohta pari viikkoa ryypätty.. ei ehkä ihan koko aikaa.. mut aika hyvin kuitenkin.. tällä hetkellä oon aika hyvässä alamäessä mun elämässä.. ja kaikki oikeastaan jarin takia.. se sait mut ihan sekaisin.. mun ja jarin menneisyyteen liittyy niin paljon kaikkea.. ja ihan kaikkea mahdollista.. niin hyvää kuin pahaa.. mut nyt se sitten on menneisyyttä.. vielä kun sen sais ajatuksista pois niin olis hyvä..

Yks mikä yhessä vaiheessa autto mun mieltä oli se kun sain puhua erään tutun kanssa.. tosin ihan saatanan kännissä.. ja baari illan jälkeen..(joka muuten oli mulle tosi tosi hyvä ilta.. kiitos.. tää henkilö kyllä varmaan tunnistaa itsensä tästä) enkä mä tiedä edes että muistaako tää toinen mitä puhuin.. toivottavasti.. mulle oli ainakin suuri helpotus että sai puhua jollekin.. kaikki mä yleensä oon pitäny sisälläni.. mut se tuntu tosi hyvältä kun sai kertoa.. toisaalta en tiedä haluaako tää neiti kuulla enää yhtään enempää musta.. kaikki ei kuitenkaan ole ollut pelkkää ruusuilla tanssimista..

ja mitäs sitten.. no vaikka että oon täällä jkylässä tällä hetkellä.. kaverin luona ryyppäämässä : ).. kun sen muija lähti kahden muun sen kaverin kanssa jonnekin maihinnousu :) festareille turkuun.. no mikäs tässä.. on kyllä tullukin juotua.. ja hauskaa pidettyä.. tänään sitten pitäis kai poistua omaan kaupunkiin.. mut pitäähän tossa vielä muutamaa tuttua käydä moikkaa.. joten aika iltaan menee.. mut menköön. aikaahan on kun on just tällä hetkellä työttömänä

mut mut.. nyt kai pitää mennä herättelee kaveri että ehditään vielä siivota kämppä ennenkuin sen tyttöystävä tulee sieltä maata näkyvistä pippaloista..